4 Eylül 2011 Pazar

Gitmis olamazsin ki..


sen gittin..

yarim kaldik dicem de biz yarim falan kalmadik isil.. biz kalmadik...

kalbimizde yasiyosun falan dicem, melek oldu dicem ama diyemiyorum isil kabullenmek zor gitmis olamazsin.

O hobit evinde bilgisayarin basina coreklenmissin uzatmissin ayaklarini biz aradikca acmiyosun telefonunu usendigin icin disari cikmaya. ya da uyuyakalmissin isten geldiginde. heh kesin uyumustur diyoruz her cevap alamadigimizda.

gitmis olamazsin isil.

naber yavru diye cikip geleceksin sen. biz 8 de bulusucaz diye sozlesicez sen 9 da geliceksin, kizicaz sana sen o gulumsemenle amaan geldim iste diyeceksin, ama geliceksin. olmaz ki gelmesen. daha sinav kagitlarini okuyacagiz isil, donem odevinin sorularini hazirlicaz, daha askimi anlaticam sana, akil danisicaz biz sana, yaptigin yemek denemelerine kobay olucaz. film tavsiye ediceksin bize..

bitmedi ki daha..

bitemez ki isil, cafeni acmadik daha oyun makinalarini koymadik. duvarlari posterlerle kaplamadik daha, salsa kursuna gitmedik henuz isil, daha anne olmadin.. tugba'nin iddiasi ne olucak isil kim goturucek onu tatile..

ben yine her aksam aricam seni, her haftasonu arafa cagiricam seni, carsambalari erdalin gaziyla ozge fiskin dinlicez, cikista midye yicez..

kime gidicez isil..

biz her kotu oldugumuzda kime kosucaz, biz mutlu anlarimizi kiminle paylasicaz ilk?
kim cesaret vericek birine acilmaya ya da verecegimiz her kararda?
nasil gulucez biz artik her absurd durumda ne kadar boktan da olsa?

seni goruyorum ben baktigim her yerde, ruyalarimda, daldigimda, benzetiyorum yuruyen her kivir kivir sacli kizi sana,

farkindayim bencilim, hep bizi dusunuyorum, hep kendimizi dusunuyorum, hep diyorum bize ne olacak.. sormuyorum dimi sana ne oldu diye, iyi misin simdi diye, sonucta senin secimindi..
kiziyosun bana yukardan cunku kizardin ben ne zaman agzindan laf almaya calissam, kizardin ne zaman konusturmaya calissam, kizardin yanliz kalmak istediginde birakmassam.. ama sonunda anlatirdin, bi sekilde hep anlatirdin.. bu sefer neden olmadi isil? bu sefer niye gitmedim ustune, bu sefer neden dinledim ben seni.. 

niye tutamadim ben seni..

beceremedik isil affet bizi tutamadik seni hayatta.. sen hepimizi bir sekilde tuttun da hayatta biz onca insan bi isil edemedik,alamadik acini, acamadik icini, BIZ ONCA BI BOKA YARAMAYAN INSAN! sevdiremedik sana hayati.

hatta en kotusu anlayamadik bile...

sesini duyuyorum isil durup dururken nasil gitmek bu, nasil gittin, nereye gittin sen ?
o son an ne hissettin acaba,bunu dusunuyorum ben hep, gercekten dindi mi acin cidden degdi mi tum bu yikima? 

cok usuyoruz biz burda.

birlikte bozuk kombili evde otururken, ya da taksim karla kapli biz titreye titreye dolasirken usumedigim kadar usuyorum cayir cayir yanan kalorifer dibinde..

sen de usuyosun simdi di mi soguktur toprak, nemlidir bi de. karanliktir orasi...


her seye ragmen..

biz de ölmicez, hayat devam edicek, gulucez tekrar eglenicez, yeni insanlar girecek hayatimiza arafa gidicez,hayale gecicez ardindan hatta, kucuk beyoglunda bulusucaz biz tugba diyarbakirdan gelicek ozan yaninda,  erdal mojito icicek yine, musa soda, biz cerez isticez yanina..
cunku sen oyle isterdin, cunku guldurmeden rahat etmezdin birimizin yuzu asik olsa.

ama..

kalan bos sandalyeye takildikca gozumuz, ellilikleri eksik soyledikce, sari dolmuslarin yanindan beklemeden gectikce, elimiz gittikce telefona rehberde buldukca adini, aramak isteyip de arayamadica...

seni gormek isteyip goremedikce..

bir doluca sisesinden seni icicez, bir filmde seni izlicez, bir sarkida seni dinlicez.biz her geyikte sana gulucez.

biz nefes aldikca seni yasicaz, senin yasayamayacagin o yillari biz senin icin yasicaz.. anlaticaz sana kacirdiklarini,

yanina gelene kadar biz de, tum yasadiklarimiz sana ithaf, gozun arkada kalmasin arkadasim biz isil senkala yasayamayacagi her yili yasatacagiz..

gitmedin sen..

gozumun onundeki kadin konusurken benimle hala, inanamam gittigine,

yok hayir gitmedin bizimlesin hala, sadece her zamanki gibi geciktin biraz..

taksim burgerin onunde seni bekliyoruz..

gel nolur,

gel bi ara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder